søndag 16. desember 2012

Bare ørene igjen?

Far sier at det snart er bare ørene igjen på meg:

ja, jeg mister mye ull om dagen og det er litt bekymringsfullt  - nå som jeg kunne trenge den ulla! Ellers den jo bare til plunder & heft. Men når det er vinter og kaldt, - og så når jeg skal vise hvor vakker jeg er - så er det praktisk med den ulla.

Hadde hun dommeren som klemte på meg og sa "just like me; a litte too much pies" kjent på hoftene mine nå, tenker jeg hun hadde blitt overrasket...Hahh...det var ull kan jeg fortelle! For vekta har vært stabil den uansett hvor mye husets folk har veid inn porsjonene siden den kommentaren. Ja-ja...jeg og Tascha har kompensert litt med selvforsyning...av og til ;-). Nå må jeg vel begynne å løpe igjen for å holde varmen - kan jo gjøre godt for mor også... Forresten veldig bra at jeg allerede har vært i Sverige og hilst på guttene.
....du nissen:
den musa som synger om juleønsket sitt..." all I want for Christmas is new fronth teeth.."...
kan ikke jeg få litt ull??? Tenner har jeg jo :-)

Hilsen Cherie

PS...ja, og så ører da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar