søndag 26. oktober 2014

Jippi - spor!

Endelig fikk jeg truet meg ut for å legge og gå spor - skjønner ikke hvorfor dørstokkmila er så lang enkelte ganger ;-)
 
 
 
Nå hadde det vært en lang spor-pause. Og jeg kviet meg for å gå ut. Det er jo bare tull. Legge spor er gjort i en fei og det trenger ikke alltid være i skog! Jeg er så glad for at jeg tok fram snusbokser og andre morsomheter og dro med jentene ut på en særdeles vindfull søndag. 
 Cherie fikk spor rundt FMC-bygget i Asker. Totalt 6 gjenstander og hun markerte samtlige! Mest spent var jeg på metallgjenstanden som lå i grusen...se på den flotte frysmarkeringen :-)
Oppgaven hun ellers fikk var spor over de to store steinene foran til venstre på bildet...Cherie gikk opp på de.
 Og fant sporslutten; stor lykke!
Samtlige gjenstander inne; 450 m på 9 minutter med mye lek og moro! Motivasjonen var høy og hun gikk ikke mye feil...til tross for vinden!
 Tascha fikk spor rundt Nordre Bondi gård, langs brannstasjonen, over grus fotballbane og over gressplen tilbake nesten til utgangspunktet. Her forseres hjørnet av ballbingen.
 Noe asfalt var det også.

 Tascha's oppgave var over tre-benkene; brukte ett minutt på å finne det ut, men så bar det videre

Samtlige gjenstander ble med inn. Totalt 770 m som gikk på 21 minutter. Tascha var veldig giret og måtte holdes litt igjen for å få bedre konsentrasjon, men ingen tvil - bra sporing på henne også.
 
Ellers fant vi en hel Snickers og en brødskalk som overlevde...i tillegg et uidentifisert matstykke som forsvant ned i Tascha's mage...ups..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar