torsdag 28. april 2011

Endelig vår på Vardåsen!

I dag fikk vi endelig tatt oss en tur til Vardåsen etter en lang pause; og der var så godt som all snøen borte på "vinterstien" vår:
Et kompromi: jeg føler at jeg ikke kan slippe de helt løs nå, så da får de litt større frihet med å bruke langline...de går friere samtidig som det er enkelt for meg å stoppe de om det skulle bli nødvendig. Og det ble det jo ikke! Begge er flinke å holde kontakt med meg og er lette å kalle inn :-).
På slutten av turen møtte vi en hund med eier; jeg var litt spent på passeringen siden vi hadde små nedturer på det feltet i påska...men jammen snudde begge og tok kontakt med meg da jeg sa navnene deres og det gikk helt smertefritt :-).

Ellers startet vi dagen med løpetur ned til Leangbukta hvor "premien" for god løpeinnsats var årets første ordentlige bad i Leangbukta...stor konkurranse om å være først uti samt hente pinner.... dagen i dag har vel egentlig ikke vært så værst??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar